Κεφάλαιο Pilates

Οφείλω να ομολογήσω, προτού ξεκινήσω το όλο εγχείρημα, εγώ και η γυμναστική δεν είχαμε και πολλά πάρε δώσε. Που και που έριχνα κανά τρέξιμο στο άλσος, αλλά ως εκεί. Να ιδρώνω σε αίθουσα γυμναστηρίου, ήταν κάτι σαν αστείο για μένα.

Έλα όμως που αλλάζουν τα πράματα και ήρθε από ψηλά ένα τούβλο και προσγειώθηκε στη παλιοκεφάλα μου και με είδα ζεν. Ήταν μία από εκείνες τις στιγμές της ζωής μου, που απλά γύρισα διακόπτη και είπα να ασχοληθώ με το σώμα μου. Όνειρα για παραλίες δεν είχα ούτε πίστευα στο ελάχιστο ότι θα καταφέρω κάποιο προφανές αποτέλεσμα. Βλέπεται τα έτρωγα και τα τρώω τα γλυκάκια μου, αμαρτία ξε-αμαρτία, το παραδέχομαι.

Πιλάτες από τον Πιλάτο με αγάπη. Λεπτομέρειες ως προς τα ιστορικά δεν θα σας δώσω να’ ναι καλά η wikipedia και όλοι οι γυμναστές και οι αρθρογράφοι fit ιστοσελίδων. Αυτό που θέλω να μοιραστώ είναι ότι από τότε που ξεκίνησα μέχρι σήμερα, 7 μήνες δηλαδή, έχω δει αλλαγή θαυματουργή. Κάπου διάβασα, ότι οι πιλάτες δεν είναι για όλους αυτούς που θέλουν να δουν γρήγορα αποτελέσματα, αλλά τους ανταπαντώ ότι τα γρήγορα αποτελέσματα είναι γι’ αυτούς που δεν έχουν σκοπό να επιτύχουν και σπουδαίες αλλαγές. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή και τα αποτελέσματα θα ‘ρθουν λίγο λίγο.

Από την προσωπική μου εμπειρία, τα πρώτα εμφανή αποτελέσματα ήρθαν στους 2 μήνες, απ’ όταν ξεκίνησα. Το σώμα μας είναι εργαλείο και όλες οι ασκήσεις πιλάτες φροντίζουν έτσι ώστε όχι μόνο να εξοικειωθούμε με το σώμα μας, αλλά και να το ξεκλειδώσουμε βήμα βήμα, όσο ανεβαίνουμε επίπεδο ακόμα και στις ίδιες ασκήσεις που ξεκινάει κανείς ως αρχάριος, μέχρι και σε άλλες πολύ πιο απαιτητικές, η διαφορά είναι σταδιακά εμφανής.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που έμαθα στις πιλάτες, είναι ο έλεγχος και οι σωστές αναπνοές. Ουσιαστικά χωρίς αυτά δεν πας πουθενά. Η σωστή οξυγόνωση του σώματος είναι το Α και το Ω. Πολλές φορές κατά τη διάρκεια μίας άσκησης, μέσα στη λογική του να καταφέρεις να την εκτελέσεις, ζορίζεις τον εαυτό σου και ξεχνάς το προφανές…να αναπνεύσεις. Έπειτα είναι ουσιώδες να μάθεις να ελέγχεις το κέντρο του σώματος, την κοιλιά. Αρχικά, αυτό το κομμάτι είναι παλούκι αλλά το ξεπερνάς και αυτό με επιμονή. Η κοιλιά οφείλει να είναι σφυκτή όση ώρα γυμνάζεσαι για να συγκρατεί μέση και να σου δίνει δύναμη και ισορροπία στις διάφορες ασκήσεις. Με λίγα λόγια πρέπει να καταφέρνεις ανά πάσα στιγμή να έχεις το σώμα σου υπό έλεγχο.

Παρακάτω σας παραθέτω κάποιες από τις αγαπημένες μου ασκήσεις. Είπα  επίσης να ανεβάσω καμία πριν και μετά φωτογραφία, αλλά είπα άσε μην γελοιοποιηθούμε τελείως…Η κυρία που βλέπεται στα παρακάτω  video είναι θεά Sian Marshall, βρείτε την και στο instagram, απλά δεν υπάρχει η γυναίκα. Οπότε πρέπει φαντάζομαι να με εμπιστευτείτε, ειδικά οι γυναίκες. Κάνει θαύματα αυτή η γυμναστική, θα σας το λένε και οι γύρω σας μετά…τσεκαρισμένο.

Advertisements

2 thoughts on “Κεφάλαιο Pilates

    • Και να το σκεφτείς λοιπόν γιατί θα με ευγνωμονείς!!! Εγώ για πλάκα πήγα πέρσι πρώτη φορά γιατί ήταν δωρεάν το μάθημα. Πέτυχα βέβαια εξαιρετική καθηγήτρια αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Να πας να πας 🙂 υ.γ ίσως ανεβάσω τελικά καμία πριν και μετά φωτογραφία για μεγαλύτερο εφέ!!!! Φιλιάααα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s