ΝΥΧΙΑ – SPRING/SUMMER 2013

Γενικά μ’αρέσει πολύ να βάφω τα νύχια μου, ωστόσο εδώ και 4 περίπου μήνες έχω βαρεθεί όλα τα χρώματα που έχω. Έτσι  , προτιμούσα το natural άβαφτο look. Επίσης, να αναφέρω ότι δεν «αντέχω» τα κλασικά χρώματα όπως τα κόκκινα, τα ροζ, τα κοραλλί (που φοριούνται κάθε καλοκαίρι), δεν πρόκειται να δείτε ποτέ τέτοια χρώματα στα χέρια μου. Για να με βασανίσει κάποιος, μπορεί να μου βάψει τα νύχια κόκκινα, αλλά ας μην δίνω ιδέες 🙂 . Έχω άπειρα βερνίκια νυχιών σε μπλε, μπλε σκούρο, σμαραγδί πράσινο, πράσινα,γκρι ανοιχτό, γκρι σκούρο, μαύρο. Όμως, φέτος θέλω να πάρω «ρεπό» από αυτά τα χρώματα, ειδικά το καλοκαίρι, έχω πήξει στα μπλε και τα πράσινα.  Γι’ αυτό λοιπόν, αν και εσείς έχετε βαρεθεί όλα αυτά τα χρώματα,  θα σας προτείνω ιδέες για να δοκιμάσετε διαφορετικές αποχρώσεις  και nail art  στα νύχια σας και να κάνετε τη διαφορά !

PASTEL ΧΡΩΜΑΤΑ

Φέτος, ξεχάστε τα έντονα και σκούρα χρώματα και δοκιμάστε όλες τις παστέλ αποχρώσεις, που θυμίζουν ζαχαρωτά. Από mint green μέχρι το χρώμα της λεβάντας και παστέλ κίτρινο.


ΖΕΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ 

Δοκιμάστε ένα ζεστό κίτρινο και βάψτε όλο το νύχι ή βάψτε μόνο την άκρη σαν γαλλικό.  Το κίτρινο έχει αποδειχθεί ότι είναι το χρώμα που φτιάχνει τη διάθεση και μας  θυμίζει τον ήλιο.

 ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΝΥΧΙΑ

Δοκιμάστε μεταλλικές αποχρώσεις όπως αυτή στην φωτογραφία

ΝAIL ART

Βάψτε τα νύχια σας σε διαφορετικά χρώματα (μπορείτε με τις παστέλ αποχρώσεις που λέγαμε παραπάνω) και μετά πάρτε ένα λεπτό σχετικά πινελάκι, αυτά που χρησιμοποιούνται στη ζωγραφική, βουτήξτε το σε ένα μαύρο βερνίκι και σχηματίστε μια γραμμή στο κέντρο του νυχιού όπως στην παρακάτω φωτογραφία.

Οmbre nails με γκρι- νέον κίτρινο

Ο μόνος λόγος που θα έβαφα γκρι τα νύχια μου αυτή τη στιγμή θα ήταν για να δοκιμάσω το παρακάτω ombre σχέδιο. Βάψτε τα νύχια σας πρώτα με ένα γκρι βερνίκι όχι πολύ σκούρο. Μετά βάψτε τις άκρες με μια πολύ μικρή ποσότητα από ένα βερνίκι σε φωσφοριζέ κίτρινο και χωρίς να το απλώσετε τέλεια, αμέσως για να μην στεγνώσει, πάρτε ένα σφουγγαράκι μικρό και τρίψτε το χρώμα ώστε να φαίνεται λίγο σβησμένο.

Βερνίκια νυχιών με glitter

Προτιμήστε κυρίως αυτά που έχουν μεγάλα κομμάτια μέσα. Θα βρείτε σε πολλά χρώματα και μπορείτε να κάνετε πολλούς συνδυασμούς, με διάφορα χρώματα βερνικιών ως βάση και το glitter βερνίκι από πάνω. Μπορείτε να βάψετε μόνο ένα από τα νύχια σε κάθε χέρι, να βάψετε όλα τα νύχια  ή  να βάψετε μόνο τις άκρες των νυχιών πετυχαίνοντας ένα ombre αποτέλεσμα.

Ρ.Α

 

 

 

3 thoughts on “ΝΥΧΙΑ – SPRING/SUMMER 2013

  1. Σ’ευχαριστώ πολύ !!! Το caviar manicure δεν το έχω δοκιμάσει… Αν και δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι με αυτό το trend, μπορεί να το δοκίμαζα, αλλά σε ένα νύχι μόνο και να έβαφα τα υπόλοιπα σε neutral τόνους. Εσύ τι άποψη έχεις για αυτό ? θα το δοκίμαζες ?

    • Δεν νομίζω να το δοκίμαζα…Έχεις δίκιο, είναι υπερβολικό για παραπάνω από ένα νύχι και πιστεύω ότι χαλάει πάρα πολύ γρήγορα…οι μπίλιες πρέπει να φεύγουν σε μια μέρα και το manicure σου θα φαίνεται χάλια….προσωπικά με το μακιγιάζ μου το πάω πιο καλά απ΄ότι με τα νύχια μου ;P

Σχολιάστε